Kikica*Anny Admin <3
Број порука : 7415 Age : 29 Location : En concierto de Anahi con mis amigitas ♥ cantar, gritar, reír, llore con nuestra Any...!!! Registration date : 28.04.2009
| Naslov: A Dulce le da miedo el cambio de color de pelo Pet Sep 25, 2009 2:13 pm | |
| Dulce María cambiará el color de su conocido cabello rojo.
Después de protagonizar una campaña publicitaria reciente para los tintes Garnier, donde luce por ello su melena rojiza, Dulce está probando nuevos colores y quiere algo diferente y divertido.
Confesó que le dan miedo los cambios pero está dispuesta a hacerlo y no nos puede decir el color, pero será un gran cambio.
Prevod
Dulce Maria menja boju svoje poznate crvene kose. Nakon poslednje reklamne kampanje za garnier boje ,njena kosa je izgledala tako sjajno crvene boje. Dulce trenutno isprobava nove boje i zeli da to bude nesto drugacije i zabavnije.
I sama je priznala da ju je strah promena,ali je voljna to uciniti,jos nam ne moze reci boju,ali definitivno ce biti velika promena!
Takodje Dulce krece sa snimanjem albuma u oktobru,radi ce sa velikim muzicarima i producentima.Snimanje pesama za novi album ce se zavrsiti u februaru 2010 ,kada i krece izbor pesama za album. Sam album ce izaci u aprilu 2010. Na oficijalnom Side B E. sajtu ce biti objavljeni svi datumi za predstojecu turneju!!!!
kredit: rebelde mania yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey !!! | |
|
roberta_bg ~`Pocinjesx da ih volisx`~
Број порука : 747 Registration date : 30.08.2009
| Naslov: Re: A Dulce le da miedo el cambio de color de pelo Pet Sep 25, 2009 3:20 pm | |
| jedv cekam!!! ))hvala poono!!! | |
|
Kikica*Anny Admin <3
Број порука : 7415 Age : 29 Location : En concierto de Anahi con mis amigitas ♥ cantar, gritar, reír, llore con nuestra Any...!!! Registration date : 28.04.2009
| Naslov: Re: A Dulce le da miedo el cambio de color de pelo Pet Sep 25, 2009 4:03 pm | |
| nema na cemu bb ..jooj jedwa cekam tu promenu , jer kako kaze bice to welika promena ...a tek turnejaa !!! aaaaaaaaaaaaa wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii | |
|
Rihannaholic Admin <3
Број порука : 4559 Age : 28 Location : I live where the sky ends Registration date : 25.07.2009
| Naslov: Re: A Dulce le da miedo el cambio de color de pelo Pet Sep 25, 2009 5:38 pm | |
| Jeeeeeeeeej super!Hvala bebe | |
|
Kikica*Anny Admin <3
| Naslov: Re: A Dulce le da miedo el cambio de color de pelo Pet Sep 25, 2009 5:51 pm | |
| | |
|
<<<{GiOvVaNnA}>>> Glavna Adminka
Број порука : 15314 Age : 33 Location : Sa Kiky,Miom i Minom zauve i uvek Registration date : 24.02.2009
| Naslov: Re: A Dulce le da miedo el cambio de color de pelo Uto Sep 29, 2009 8:57 pm | |
| yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey jedwa cekam | |
|
Sponsored content
| Naslov: Re: A Dulce le da miedo el cambio de color de pelo | |
| |
|