:Los A Fan Club:
Dobrodolsi na Los A Fan Club!Registujte se i zabavite!Skupite puno postova,i upoznajte nove prijatelje.Saznajte novosti,takmicite se i osvojite vredne nagrade.
Admin Team
:Los A Fan Club:
Dobrodolsi na Los A Fan Club!Registujte se i zabavite!Skupite puno postova,i upoznajte nove prijatelje.Saznajte novosti,takmicite se i osvojite vredne nagrade.
Admin Team
:Los A Fan Club:
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Dobro dosli na forum o Los A......Uzivajte i zabavite se !!!
 
PrijemPortalLatest imagesTražiRegistruj sePristupi

 

 Yes teen prica sa Dulce

Ići dole 
3 posters
AutorPoruka
Kikica*Anny
Admin <3
Admin
Kikica*Anny


Број порука : 7415
Age : 28
Location : En concierto de Anahi con mis amigitas ♥ cantar, gritar, reír, llore con nuestra Any...!!!
Registration date : 28.04.2009

Yes teen prica sa Dulce Empty
PočaljiNaslov: Yes teen prica sa Dulce   Yes teen prica sa Dulce Icon_minitimeNed Jul 18, 2010 8:35 pm

A conversa que tivemos com a Dulce pelo telefone foi tão legal que fizemos uma pergunta que há tempos a redação da y! queria fazer. Sério! A fofa adorou e deu muuuuita risada com a gente. : )

Razgovor koji smo imali sa Dulce putem telefona bio je tako lep da smo imali pitanja koja je redakcija y! dugo htela da zna.Ozbiljno!Ona se predala i mnogo se smejala sa nama.


Estávamos vendo os vídeos no Facebook da Universal Music e, em um deles, você diz “aqui está o meu novo disco”. Em seguida se corrige e diz: “Esse é o meu primeiro disco”. Ainda rola essa confusão por estar em uma carreira solo?
Ah, é! Ainda não me vi no palco sozinha. Desta vez, estou começando mesmo do zero (risos). Mas estou feliz. É um turbilhão de emoções porque não sei o que vai acontecer. Só sei que quero atingir o coração das pessoasl.

Gledali smo videe na Facebook Universal Musci i na jednom od njih ti kazes ''ovde je moj novi disk''.Odmah se ispravlja i kaze:''Ovo je moj prvi disk''.Hajde objasni tu zbunjenost da budes u solistickoj karijeri?
Jao,da!Jos uvek nisam vidjena sama na sceni.Ovog puta pocinjem od nule(smeh).Ali sam srecna.To je vihor emocija jer ne znam sta ce se dogoditi.Samo znam da zelim da dodjem u srcima osoba.


Mas na hora de falar ainda rola essa confusão, né? Afinal, Extranjera não é seu novo disco é o seu primeiro disco.
É verdade (risos). Estou tão acostumada a falar sobre os meus discos com o RBD que, às vezes, tenho que me lembrar que estou sozinha.

Ali kad je pricala otkrila je ovu zbunjenost.Extranjera nije njen novi disk,to je nejn prvi disk.
Istina je(smeh).Naviknuta sam da pricam o mojim diskovima sa RBD-om,da ponekad moram da napomenem da sam sama.


Por falar em RBD, vocês pretendem fazer um revival algum dia?
Acho que ainda é muito cedo para pensar nisso. Faz tão pouco tempo que o grupo se desfez. Mas, sem dúvida, algum dia faremos um reencontro.

Kad smo kod RBD-a,da li nameravate povratak jednog dana?
Mislim da je prerano da se misli o tome.Malo je vremena otkad se grupa rastala.Ali bez sumnje jednog dana cemo se sastaviti.


Dulce, fala sério, na época de Rebelde você ficava chateada quando te chamavam de Roberta?
Ahahahahaha… Não, não… Acontece que era um personagem e era normal me chamarem de Roberta e errarem o meu nome. Isso é até legal porque significa que fiz um bom trabalho e o personagem conquistou (risos). Não ficava brava. Não mesmo.

Dulce,pricaj ozbiljno,da li si se u epoci Rebelde ljutila kada te zovu Roberta?
Hahaha.Ne,ne...Bilo je normalno da me zovu tako jer je to bio lik i izbrisu su moje ime.To je bilo lepo jer znaci da sam uradila dobar posao i lik je osovjio(smeh).Nisam bila ljuta.Stvarno ne.


Você tem um Twitter muito ativo…
Tenho! É o @dulcemaria.

Ti imas vrlo aktivan Twitter.
Imam!To je @dulcemaria.


Sim. Nós te seguimos! O que você costuma receber dos fãs?
Ah, eles me escrevem todas as loucuras que você pode imaginar. Me divirto demais! Converso muito com eles. É cada pergunta que recebo (risos). Adoro todos os meus seguidores brasileiros. Sinto falta do funk, da picanha, do Guaraná… Os fãs vivem me dizendo que vão mandar Guaraná pelo correio…

Da.Pratimo te!Sta obicno dobijas od fanova?
Oni mi pisu sve svoje ludosti koje mozete zamisliti.Previse se zabavljam!Pricam mnogo sa njima.I svako pitanje koje primim(smeh).Obozavam brazilske sledbenike.Nedostaje mi fink,Guarana.Fanovi mi kazu da ce mi poslati Guaranu.

E eles mandam?
Que nada! Só falam que vão mandar (risos).

Sta su poslali?
Nista.Samo pricaju da ce poslati(smeh)



izvor:RMS
Nazad na vrh Ići dole
I ♥ Anahi
Moderat0r
Moderat0r
I ♥ Anahi


Број порука : 996
Registration date : 30.11.2009

Yes teen prica sa Dulce Empty
PočaljiNaslov: Re: Yes teen prica sa Dulce   Yes teen prica sa Dulce Icon_minitimeSub Jul 24, 2010 9:34 pm

Extra♥️ ♥️
.Ali bez sumnje jednog dana cemo se sastaviti.
awwwww♥️ ♥️
Jedva cekam taj dan Smile
Nazad na vrh Ići dole
<<<{GiOvVaNnA}>>>
Glavna Adminka
Glavna Adminka
<<<{GiOvVaNnA}>>>


Број порука : 15314
Age : 32
Location : Sa Kiky,Miom i Minom zauve i uvek
Registration date : 24.02.2009

Yes teen prica sa Dulce Empty
PočaljiNaslov: Re: Yes teen prica sa Dulce   Yes teen prica sa Dulce Icon_minitimeSub Jul 24, 2010 9:42 pm

jooooj strawa
Nazad na vrh Ići dole
https://losafanclub.forumsc.net
Sponsored content





Yes teen prica sa Dulce Empty
PočaljiNaslov: Re: Yes teen prica sa Dulce   Yes teen prica sa Dulce Icon_minitime

Nazad na vrh Ići dole
 
Yes teen prica sa Dulce
Nazad na vrh 
Strana 1 od 1

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
:Los A Fan Club: :: RBD :: RBD :: Dulce-
Skoči na: