:Los A Fan Club:
Dobrodolsi na Los A Fan Club!Registujte se i zabavite!Skupite puno postova,i upoznajte nove prijatelje.Saznajte novosti,takmicite se i osvojite vredne nagrade.
Admin Team
:Los A Fan Club:
Dobrodolsi na Los A Fan Club!Registujte se i zabavite!Skupite puno postova,i upoznajte nove prijatelje.Saznajte novosti,takmicite se i osvojite vredne nagrade.
Admin Team
:Los A Fan Club:
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Dobro dosli na forum o Los A......Uzivajte i zabavite se !!!
 
PrijemPortalLatest imagesTražiRegistruj sePristupi

 

 Chat sa Dulce

Ići dole 
2 posters
AutorPoruka
Kikica*Anny
Admin <3
Admin
Kikica*Anny


Број порука : 7415
Age : 28
Location : En concierto de Anahi con mis amigitas ♥ cantar, gritar, reír, llore con nuestra Any...!!!
Registration date : 28.04.2009

Chat sa Dulce Empty
PočaljiNaslov: Chat sa Dulce   Chat sa Dulce Icon_minitimeČet Jul 15, 2010 6:09 pm

Sve sliek ovde
http://tweetphoto.com/32497461

http://u.univision.com/contentroot/uol/art/images/tv/pj_2009/100713_Dulce_3.jpg

Diana-de-lima: ¿Cómo te gustaría que la gente reaccionara luego de tu participación en Mujeres Asesinas 3?
Realmente no espero que reaccionen de ninguna manera. Fue un reto profesional que va a romper esquemas de lo que había hecho. También fue un reto personal porque hay escenas fuertes. Y esas ya las verán...

Ric.girl: ¿Cómo mantienes tu humildad y los pies sobre la tierra ya que eres de los pocos artistas que lo son?
Gracias nena. Creo que empecé muy chiquita, con cinco años y cada escalón me ha costado, mi familia siempre ha estado ahí y conservo a todos mis amigos, me quieren por mí. Hay que estar bien ubicado porque para ver a las estrellas hay que tener los pies en la tierra.

CinthiaDM: ¿Cuál es tu principal fuente de inspiración para componer tus canciones?
El amor y el deshamor creo que es lo que inspira a muchísimas personas, a los que escriben, a los que pintan. Todo lo inspira el amor, a tu familia, el amor a mucha cosas, y el deshamor que también se siente igual de intensamente.

Dulce-única: ¿En cual de tus ex novios pensaste cuando compusiste la letra de Inevitable?
En ninguno. Realmente la canción de Inevitable es de cuando te enamoras de alguien con quien no puedes estar. A todos nos ha pasado, por ejemplo estando en la primaria que te enamoras de un chavo que no te pela y tiene novia. Yo sí he estado en esa situación

La-rebelde-karla: ¿Has tenido un amor que te haya marcado para toda la vida?
Claro, claro que sí. Y no, no puedo...

Baby-gordita-ale: Dulce, ¿Cuándo sale tu película en los Angeles California?
Una película que se llama ¿Alguien ha visto a Lupita? y esta previsto que salga en México y Chile el año entrante, en Estados Unidos no se sabe.

Karen/ramirez: Dulce ¿es verdad que escribiste una canción con Poncho? ¿Cúal fue? Sí, es una canción que se llama Llévame que escribimos para el último disco de RBD y no quedó en el disco, así que la regalamos en internet para todos los fans.

RBD ¿Se juntarán con RBD en diez años?
En 10 años probablemente sí, fue algo tan bonito y tan fuerte que nos pasó a todos, que no me extrañaría que se de, pero ahora estamos caminando solitos.

Ginaulmos ¿Qué veremos en PJ el próximo jueves?
Lo que les puedo decir es que me van a ver a mí, voy a ser completamente yo. Voy a cantar mi primer sencillo, Inevitable. Estoy muy emocionada y nerviosa, y todos los que me siguen, mi ejército, están emocionados. Llevo año y medio sin subirme a un escenario

¿Cómo besa Christopher?
En las novelas no es lo mismo que en la vida real, pero seguramente a ti te gustaría mucho, lo quiero mucho, es un amigo y lo admiro mucho.

¿Qué es lo que mas extrañas de estar con RBD?
Extraño muchas cosas, como en estos chats que siempre estábamos juntos diciendo tonterías, era como una familia. Estabas cobijado, con tus compañeros, pero hay que disfrutar de todas las etapas.

prevood:

Kako bi volela da ljudi reaguju na tvoje učešće u 'Mujeres Asesinas 3'?
- Iskreno, ne očekujem da reaguju na bilo kakav način. To je bio profesionalni izazov koji će razbiti šeme koje je napravio. Takođe, to je bio lični izazov zbog jakih scena. Njih ste već videli i...

Kako održavaš svoju ljudkost i stojiš čvrsto na zemlji, jedna si od retkih poznatih ličnosti koje to uspevaju?
- Hvala, zaista. Mislim da je to zbog toga što sam počela kao veoma mala, sa pet godina i svaki korak me je mnogo koštao, moja porodica je uvek bila tu i prijatelji, koji me vole zbog toga što sam. Moram da budem dobro prizemljena, jer da bi video zvezde moraš da stojiš na zemlji.

Koji je tvoj glavni izvor inspiracije za komponovanje pesama?
- Mislim da ljubav i odljubljivanje inspirišu mnogo osoba, one koji pišu, one koji crtaju. Sve inspiriše ljubav, porodica, ljubav prema mnogo stvari, a takođe je tu i intenzivnost odljubljivanja.

Na kog tvog bivšeg dečka si mislila kada si pisala 'Inevitable'?
- Na nijednog. Usitinu, 'Inevitable' je pesma o zaljubljivanju u nekog sa kim ne možeš da budeš. To se svima dešavalo, na primer, u osnovnoj školi, zaljubiš se u dečka koji te gleda i ima devojku. Meni se to dešavalo.

Da li si imala ljubav koja ti je obeležila ceo život?
- Naravno, naravno da da... I ne, ne mogu...

Kada će izaći tvoj film u Los Anđelesu, u Kaliforniji?
- Film se zove 'Alguien ha visto a Lupita' i planirano je prikazivanje u Meksiko i Čileu sledeće godine, a za SAD se još ne zna.

Da li je istina da si pisala pesmu sa Pončom?

- Da, to je pesma 'Llevame' koju smo napisali za poslednji disk RBD-a, ali pošto se nije pojavila na disku, objavili smo je na internetu za sve fanove.

Da li će se RBD sastati u narednih 10 godina?
- Moguće je u narednih deset godina, bilo je to tako lepo i tako jako je uticalo na sve, ne bi me čudilo da se okupimo, ali sada sami hodamo svojim putevima.

Šta ćemo videti u četvrtak na PJ-u?
- Mogu da vam kažem da ćete videti mene, to ću u potpunosti biti ja. Pevaću svoj prvi singl 'Inevitable'. Veoma sam uzbuđena i nervozna, i svi koji me slede, moj tim, svi smo uzbuđeni. Više od godinu i po dana nisam bila na sceni.

Kako se ljubi Kristofer?
- U novelama nije kao u pravom svetu, ali mislim da bi ti se sigurno svidelo, mnogo ga volim, prijatelj mi je i divim mu se mnogo.

Šta ti najviše nedostaje iz RBD-a?

- Nedostaje mi mnogo toga, kao što su ti četovi gde smo uvek zajedno pričali neke gluposti, bili smo porodica. Tvoje kolege su te štitile, ali moraš da uživaš u svakoj fazi.

izvor:RMS
Nazad na vrh Ići dole
I ♥ Anahi
Moderat0r
Moderat0r
I ♥ Anahi


Број порука : 996
Registration date : 30.11.2009

Chat sa Dulce Empty
PočaljiNaslov: Re: Chat sa Dulce   Chat sa Dulce Icon_minitimePet Jul 16, 2010 3:00 pm

aiii,Sta ti najvise nedostaje iz RBD-a :'((((
aww a sasvim je moguce da ce se okupiti,aww dusa♥
Nazad na vrh Ići dole
 
Chat sa Dulce
Nazad na vrh 
Strana 1 od 1
 Similar topics
-
» Dulce ima twiter(dulce amanecer
» Chat UOL
» ~*~Chat~*~
» Chat 03.08
» HQ CHAT sa anahi

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
:Los A Fan Club: :: RBD :: RBD :: Dulce-
Skoči na: