:Los A Fan Club:
Dobrodolsi na Los A Fan Club!Registujte se i zabavite!Skupite puno postova,i upoznajte nove prijatelje.Saznajte novosti,takmicite se i osvojite vredne nagrade.
Admin Team
:Los A Fan Club:
Dobrodolsi na Los A Fan Club!Registujte se i zabavite!Skupite puno postova,i upoznajte nove prijatelje.Saznajte novosti,takmicite se i osvojite vredne nagrade.
Admin Team
:Los A Fan Club:
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Dobro dosli na forum o Los A......Uzivajte i zabavite se !!!
 
PrijemPortalLatest imagesTražiRegistruj sePristupi

 

 Anahi nominovana na Premios Monitor Latino 2010

Ići dole 
2 posters
AutorPoruka
♥Ena♥
Moderat0r
Moderat0r
♥Ena♥


Број порука : 4009
Age : 29
Location : ~*~In My DrEaMs FiTh ThE oNe I lOvE~*~
Registration date : 14.10.2009

Anahi nominovana na Premios Monitor Latino 2010 Empty
PočaljiNaslov: Anahi nominovana na Premios Monitor Latino 2010   Anahi nominovana na Premios Monitor Latino 2010 Icon_minitimePon Jul 05, 2010 1:58 pm

A lista de indicados para a 4ª Convenção Monitor Latino Awards 2010 já foi revelada, entre inúmeros artistas consagrados na música latina se encontra Anahí, indicada na categoria ‘Revelação do Ano (Genero Pop)’ com seu atual single “Me Hipnotizas”.

Lista nominovanih za cetvrtu Convenção Monitor Latino Awards 2010 vec je otkrivena,pored mnogih poznatih umetnika u latino muzici nalazi se Anahi,nominovana u kategoriji 'Otkrice godine (zanr pop)' sa aktuelnim singlom ''Me Hipnotizas''.

Os indicados foram selecionados pela equipe desta convenção, contando com jurados especializados em música que, baseando-se nas listas de músicas mais tocadas nas rádios latinas, o qual a canção “Me Hipnotizas” se encontra no Top 5 Geral e Pop, puderam selecionar os melhores para esta importante premiação.

Nominovani su izabrani od ekipe ovog dogadjaja,racunajuci na specijalizovane sudije u muzici,na osnovu liste najslusanijih pesama na latinskim radijima,gde se pesma ''Me Hipnotizas'' nalazi medju top 5 Geral e Pop,mogu izabrati najbolje za ovu vaznu premiju.

O evento acontecerá dos dias 15 e 18 de agosto, em Guadalajara, México e terá a presença de Juanes, Wisin & Yandel, entre outras estrelas.

Dogadjaj ce se odrzati od 15. do 18. avgusta u Gvadalahari,Meksiko i prisustvovace Juanes,Wisin y Yandel,izmedju ostalih zvezda.

Confiram abaixo a lista completa da Categoria em que Anahí concorre como Revelação do Ano:

Kompletna lista gde se Anahi takmici za otkrice godine

● No Soy Una Señora – María José
● Me Hipnotizas – Anahí
● Te Vas – Karenka
● Nada de Nada – Marco di Mauro
● A Quien tu Decidiste Amar – Sandoval
● Hasta Contar a Mil – Jot Dog

Não sabemos se a Anahí estará presente no evento, esperamos ansiosamente que sim e que, se Deus quiser, ela leve o prêmio, que é super merecido!

Ne znamo da li ce Anahi prisustvovati dogadjaju,nestrpljivo ocekujemo da hoce i da ce odneti nagradu,zasluzila je!

preuzeto sa rebelde the best
Nazad na vrh Ići dole
*SaRa*
~Tek cujesx za Los A~
~Tek cujesx za Los A~
*SaRa*


Број порука : 109
Registration date : 15.10.2009

Anahi nominovana na Premios Monitor Latino 2010 Empty
PočaljiNaslov: Re: Anahi nominovana na Premios Monitor Latino 2010   Anahi nominovana na Premios Monitor Latino 2010 Icon_minitimePon Jul 05, 2010 5:03 pm

extra
daj boze da pobedi
Nazad na vrh Ići dole
 
Anahi nominovana na Premios Monitor Latino 2010
Nazad na vrh 
Strana 1 od 1

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
:Los A Fan Club: :: RBD :: Anahi-
Skoči na: