:Los A Fan Club:
Dobrodolsi na Los A Fan Club!Registujte se i zabavite!Skupite puno postova,i upoznajte nove prijatelje.Saznajte novosti,takmicite se i osvojite vredne nagrade.
Admin Team
:Los A Fan Club:
Dobrodolsi na Los A Fan Club!Registujte se i zabavite!Skupite puno postova,i upoznajte nove prijatelje.Saznajte novosti,takmicite se i osvojite vredne nagrade.
Admin Team
:Los A Fan Club:
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Dobro dosli na forum o Los A......Uzivajte i zabavite se !!!
 
PrijemPortalLatest imagesTražiRegistruj sePristupi

 

 Interwju sa Maite

Ići dole 
5 posters
AutorPoruka
Kikica*Anny
Admin <3
Admin
Kikica*Anny


Број порука : 7415
Age : 28
Location : En concierto de Anahi con mis amigitas ♥ cantar, gritar, reír, llore con nuestra Any...!!!
Registration date : 28.04.2009

Interwju sa Maite Empty
PočaljiNaslov: Interwju sa Maite   Interwju sa Maite Icon_minitimePet Nov 13, 2009 10:51 pm

No fuma, no toma y no le gusta el reventón, pero sí de algún pecado se le tuviera que culpar a Maite Perroni, es de haber surgido de un grupo que, aunque fue exitoso, no se libró del calificativo de 'plástico'. Sin embargo, esta guapa chica ha demostrado ser mucho más que un lindo rostro, gracias a su protagónico en la telenovela 'Mi Pecado', la cual ha entrado en su recta final, y de la que platicó en entrevista exclusiva con Show!.

¿Cómo te sientes a unas semanas de que finalice 'Mi Pecado'?
'Estoy con sentimientos encontrados, ya que fue un proyecto muy importante para mí, por poder trabaja con un gran equipo y un elenco maravilloso que me deja muchas cosas, pero me quedo con una sensación increíble, contenta de haber estado aquí, pero triste a la vez'.

Supongo que te quedas con nuevas amistades....
'La verdad sí, porque se hizo un equipo muy lindo, compartimos mucho tiempo juntos, entonces es inevitable no hacer lazos con la gente. Me quedo con grandes amistades y por eso me entristece que ya no los voy a poder ver como antes, y será difícil la despedida'.

¿Qué falta por descubrir en este melodrama?
'Falta mucho que contar, mucho que llorar y sufrir, porque quedan muchas noticias que son importantes, y lo que me encanta es que hasta el último capítulo sigue siendo emocionante. Ya pude leer los últimos capítulos, y va a haber acción, tensión, y ojalá que lo puedan ver'.

¿Sientes que has crecido como actriz?
'Todo forma parte de un proceso personal y profesional, por lo tanto me siento contenta y orgullosa de poderme realizar en lo que me gusta, y de ir dando pasos, y espero que el resultado lo vea la gente y que yo pueda lograr transmitirles algo'.

Te has redimido con la actuación, ¿no lo crees así?
'Gracias, es un halago la verdad, porque me siento comprometida con el público, pero al mismo tiempo no me la creo, yo pienso que tengo que seguir trabajando, entregándome a la gente, a los personajes, a las historias y a las oportunidades que me de la vida'.

Del tingo al tango

Si algo le sobra a Maite Perroni es trabajo, pues en lo que resta del año, no parará.

'El 14 y 15 de este mes me voy a hacer unas fotos para un catalogo de calzado, después me voy el 16 a Nueva York, para hacer unas entrevistas por allá; voy a hacer una portada con (la revista) Vanidades, después el 20 me quedo para formar parte de la última gira del circo Hermanos Vazquez, voy a tener una convivencia con los fans de Nueva York. Después el 21 me voy a Argentina, voy a estar por allá 7 días, y el 28 tengo planes de irme a Brasil, y regreso a México ya a principios de diciembre, entonces gracias a Dios hay trabajo'.

Créditos: tabascohoy.com

PREVOD

Kako se osecas sada kada se priblizava kraj serije Mi pecado?

Povukla su me osecanja,(dirnuta je),znam da je ovo bio jedan vazan projekat za mene,i to sto sam radila u velikoj ekipi i produkcija je fenomenalna i ostaje mi puno stvari..ali ostajem sa nevidjenim osecanjima...zadovoljna sam sto sam bila ovde ali ujedno sam i tuzna...

Predpostavljam da ostajes sa novim prijatljstvima?


Iskreno da,zato sto smo cinili sjajnu ekipu,proveli smo mnogo vremena zajedno..i onda je neizbezno da sagradis vezu sa tim ljudima...Ostajem sa velikim prijateljstvima i zato me rastuzuje sto ih vise necu vidjati tako cesto kao ranije..i oprostaj ce biti tezak...

Sta jos fali da otkrijemo u ovoj melodrami?

Fali jos puno toga sto treba da se isprica,mnogo suza i patnje,zato sto ostaju jos puno vaznih vesti i ono sto mi se svidja jeste to sto do zadnje epizode ostaje sve napeto...Vec sam procitala poslednje epizode,i bice puno akcije,napetosti i nadam se dacete videti....

Da li osecas da si porasla kao glumica?

Sve se svodi na jedan profesionalno i licni proces,i zato se osecam zadovoljnom i ponosnom zato sto sam mogla da se realizujem u onome sto mi se svidja i da pravim korake i nadam se da ce rezultate videti ljudi i da cu moci da im prenesem nesto...

Poistovetila si se sa glumom,zar ne mislis tako?

Hvala,to je jedan kompliment za mene,zato sto se osecam odgovornom prema publici ali u isto vreme ne verujem u to...ja mislim da treba da nastavim da radim,predajuci se ljudima,likovima,i pricama,i prilikama koje mi zivot pruza...

Maite do kraja godine nece stajati?

14 i 15 ovog meseca idem da uradim neke slike za jedan katalog posle 16 idem u Njujork da radim neke intervjue,uradicu naslovnu stranu za casopis Vanidades..posle 20 ostajem da uradim poslednju turneju sa cirkusom Hermanos Vazquez,i imacu jedan susret sa fanovima iz Njujorka...Posle 21 idem u Argentinu i bicu tamo 7 dana..i 28 imam planove da idme u Brazil,i vracam se u Meksiko pocetkom decembra..tako da hvala Bogu ima posla....
Nazad na vrh Ići dole
<<<{GiOvVaNnA}>>>
Glavna Adminka
Glavna Adminka
<<<{GiOvVaNnA}>>>


Број порука : 15314
Age : 32
Location : Sa Kiky,Miom i Minom zauve i uvek
Registration date : 24.02.2009

Interwju sa Maite Empty
PočaljiNaslov: Re: Interwju sa Maite   Interwju sa Maite Icon_minitimePet Nov 13, 2009 10:53 pm

extraaaa
Nazad na vrh Ići dole
https://losafanclub.forumsc.net
♥Ena♥
Moderat0r
Moderat0r
♥Ena♥


Број порука : 4009
Age : 29
Location : ~*~In My DrEaMs FiTh ThE oNe I lOvE~*~
Registration date : 14.10.2009

Interwju sa Maite Empty
PočaljiNaslov: Re: Interwju sa Maite   Interwju sa Maite Icon_minitimeSub Nov 14, 2009 12:39 am

i cxowecxe al ce ona da se naradi owog meseca..............
Nazad na vrh Ići dole
Rihannaholic
Admin <3
Admin
Rihannaholic


Број порука : 4559
Age : 27
Location : I live where the sky ends
Registration date : 25.07.2009

Interwju sa Maite Empty
PočaljiNaslov: Re: Interwju sa Maite   Interwju sa Maite Icon_minitimeSub Nov 14, 2009 4:36 pm

Hehe daaaa.....super!
Jedva cekamd a vidim seriju!
Nazad na vrh Ići dole
<<<{GiOvVaNnA}>>>
Glavna Adminka
Glavna Adminka
<<<{GiOvVaNnA}>>>


Број порука : 15314
Age : 32
Location : Sa Kiky,Miom i Minom zauve i uvek
Registration date : 24.02.2009

Interwju sa Maite Empty
PočaljiNaslov: Re: Interwju sa Maite   Interwju sa Maite Icon_minitimeSub Nov 14, 2009 4:36 pm

da i ja isto <3
Nazad na vrh Ići dole
https://losafanclub.forumsc.net
kik@lo<e

kik@lo<e


Број порука : 12
Age : 24
Registration date : 05.06.2010

Interwju sa Maite Empty
PočaljiNaslov: Re: Interwju sa Maite   Interwju sa Maite Icon_minitimeNed Jun 06, 2010 6:00 pm

cool
Nazad na vrh Ići dole
Sponsored content





Interwju sa Maite Empty
PočaljiNaslov: Re: Interwju sa Maite   Interwju sa Maite Icon_minitime

Nazad na vrh Ići dole
 
Interwju sa Maite
Nazad na vrh 
Strana 1 od 1
 Similar topics
-
» NUEVA FOTO DE MAITE EN LA FIESTA DE LOS 50 MAS BELLOS![MAITE PERRONI]
» Interwju-Chicago
» MAITE EN LA CABINA DE EXA-FM
» Chat sa Maite
» Maite en KCA

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
:Los A Fan Club: :: RBD :: RBD :: Maite-
Skoči na: